Friday 5 May 2017

Ønskeliste for sommeren del 2

Drømmen om sommeren fortsetter. Her i Norwich har det vært skuffende kaldt i hele mai og jeg begynner å tvile på om jeg i det hele tatt kommer til å få oppleve temperaturer over 15 grader denne sommeren.

Sko

For noen år siden kom jeg over det perfekte paret på enten Monki eller Asos, men jeg kjøpte de ikke. Turte ikke ta sjansen på å kjøpe sko på nettet. Synes skostr er så forskjellige fra plass til plass. Men stilen jeg er ute etter (fortsatt, får de ikke ut av hodet) finnes fortsatt, mer eller mindre.

Fra monki

Fra asos

Fra asos

Fra asos

Skjønnehet

Er egentlig ikke ute etter så mye i denne kategorien, bare et par neglelakker fra H&M. Pastell, baby! Og enten en BB-krem eller CC-krem. Men jeg aner ikke hvilken! Tips noen?






Fra Bodyshop































































Fra Boots






































Hadde også tenkt å ta med en kategori for bøker, men det får heller bli i et eget innlegg, for det er så altfor mange bøker på den lista og å bare velge ut noen par føles urettferdig.


No comments: